23/02/2021

Anna Halasz, Obecność. Odczytując znaki.


 

premiera: marzec 2021 r.

wydawnictwo: eSPe

seria: Opowieści z Wiary

 

 

Intrygująca powieść o rozpoznawaniu znaków oraz poszukiwaniu pokoju serca i życiowego spełnienia.

Tomasz niedawno wrócił z emigracji, mając nadzieję, że w Polsce uda mu się nie tylko zbudować nowe życie, lecz także uwolnić się od trudnych wspomnień z przeszłości. W chwili, gdy los znowu z niego zakpił, dostaje dwie wyjątkowe propozycje. Czy któraś z nich naprawdę zmieni jego życie? Co odnajdzie w opowiadaniach nieznanej autorki, które ma zilustrować? Dokąd zaprowadzi go praca nad kopią krakowskiego obrazu Matki Bożej od Wykupu Niewolników?

Książka o życiu, o miłości spełnionej i nieszczęśliwej, o zawiedzionych nadziejach, smutku i radości, goryczy zawodu i nieoczekiwanych spotkaniach. Po przeczytaniu ostatniej strony opowieści ma się poczucie, że elementy układanki zwanej życiem wskakują na właściwe miejsca i że każde zdarzenie ma swój głęboki sens, który – nie zawsze dostrzegany w rwącym potoku codzienności – prowadzi nas do wewnętrznego spokoju i harmonii. Polecam!

Beata Buczek-Żarnecka, aktorka Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni

Czytałem i jak detektyw wolno szedłem po odsłaniających się tropach… Czytałem i szukałem obecności – tej ludzkiej i tej z Góry… Czytałem i odpoczywałem w świecie, który wydał mi się bardzo bliski… Bardzo dobre czytanie! Bardzo dobre pytania, które zostały po… Gorąco polecam!

Marcin Kobierski, aktor teatru Bagatela w Krakowie

Anna Halasz – nauczycielka języka polskiego, autorka scenariuszy i adaptacji scenicznych dla amatorskich zespołów teatralnych, współautorka cyklu podręczników do nauki języka polskiego. Laureatka licznych wyróżnień i nagród w konkursach literackich. Mieszka w Gdyni, gdzie współpracuje z Grupą Artystyczną Nazaret i teatrem Przystań, a także realizuje się jako animatorka życia kulturalnego w ramach działalności Stowarzyszenia K.A.C.K.

 

 opis wydawcy

 

opinia na blogu Słowem malowane 


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz