13/08/2021

Maja Gulka, Podwójna rozgrywka.


 wydanie: 3 września 2021 r.

wydawnictwo: Vectra


Młoda nauczycielka prowadzi prywatne śledztwo w sprawie obrazu skradzionego z jej mieszkania. Nie spodziewa się, że wkrótce odkryje aferę, w którą zamieszani mogą być jej uczniowie. By rozwikłać zagadkę zniknięcia cennego płótna, Marta zaczyna prowadzić podwójną grę. 
 
opis wydawcy
 
 
Od Autorki:

f
Mam przyjemność przedstawić Państwu moją debiutancką książkę pt. „Podwójna rozgrywka”. 🙂 Jest to ciepła i pogodna powieść, szerząca dobre wartości oraz pozytywne postawy społeczne. Treść książki nie odnosi się bezpośrednio do Boga oraz wiary, jednak w pracy nad książką wartości te mi przyświecały, gdyż jestem osobą wierzącą. 
 
👉 „Podwójna rozgrywka”, czyli:
🔍 Zabytkowa willa we Wrocławiu
🔍 Zaginione płótno
🔍 Pewien wpływowy biznesmen i jego ludzie
🔍 Młoda nauczycielka angielskiego
🔍 Dziennikarz śledczy
🔍 100 pomysłów na to, jak wytropić zgubę
Zapraszam Państwa do zapoznania się z moją książką. 🙂 Będę ogromnie wdzięczna za wszelkie opinie i recenzje. 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz